måndag 23 juli 2012

Böcker och pyssel


Tänk vilken skillnad, igår låg jag och solade och idag
går jag i jeans och tröja...svensk sommar...yes!

Barnen fick varsin sommarpeng och några av dom åkte
ner till stan för att köpa en bok, de läser väldigt mycket våra barn.
Själv är jag inte så himla mycket för att läsa men på kort
tid har jag faktiskt läst tre böcker, och idag köpte jag en till...
Det är riktigt skönt att få krypa upp i soffan och läsa en bok!


En vän till mig rekommenderade denna.




Barnen fick även en liten sommarpresent i form av
böcker och fotbollsbilder...vilket var väääldigt uppskattat,
särskilt när det inte är något badväder.

 Tvillingarna fick varsin bok där man får lära sig att måla djur :)


Att måla en fladdermus :)


Här får man lära sig att måla en igelkott.
En jätte fin bok som vi köpte på Akademibokhandeln.

Här målar Fanny en giraff.


Vi köpte även hem lite kortlekar, det kan också vara bra att ha
när vädret tryter. Så ikväll blir det till att lära barnen spela poker och
patience...


Ses senare!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar