torsdag 12 juli 2012

Semester


Idag var sista dagen på jobbet innan semestern!
Och jag slutade tidigare...hade inget mer att göra på jobbet.
Såå skönt det kommer att bli att vara ledig, sovmorgon hello!

I hängmattan tänker jag tillbringa många långa dagar ;) Denna bild är från pinterest.



Börjar semestern med att dra ner till Borås och
besöka butiken Greta & Anna, hoppas man hittar något fint :)
Alla butiker i centrum är öppna till klockan 21.00 ikväll!

Bilden är lånad från deras blogg.
Denna tapet som de har i sin butik vill vi ha i vårt
vardagsrum...hur cool som helst!
Hela butiken är såå fin och häftig, precis en sådan som jag alltid velat ha!
Allt är till salu, även inredningen och vilken service man får,
tjejerna är helt underbara!!! Kramar till er!

Så nu blir det att ta sig en dusch, svida om och vänta på att sambon 
kommer hem från jobbet så drar vi till Borås.

Imorgon åker jag till Stockholm, själv, för att besöka min dotter som
sommarjobbar där! Ska bli såå himla roligt, det var såååå länge sen jag
var där nu. Älskar Stockholm, är en storstadstjej!
Ska besöka alla mina favvobutiker, en efter en, ta en fika, kolla
på folk, kanske träffa nån gammal vän, flanera runt genom alla fina små gränder,
njuta av att bara få vara...det behöver alla få göra ibland!

Önskar er alla en underbar torsdagskväll!
Ses senare.



Kram


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar