torsdag 5 juli 2012

Rea fynd


Hej i värmen :)
Är det inte underbart att vi fått sån värme?!
Jag njuter ordentligt...fast inte inne på jobbet iof, där står
luften stilla, behöver inte göra mycket innan man känner hur det
pärlar sig i pannan(och på andra ställen med för den delen).


Ikväll är det jag och barnen hemma, sambon är på spa med sina arbetskolleger.
Så här blir det en god kycklinggryta med grädde, oliver, bacon, soltorkade
tomater, kalamataoliver, vitlök och balsamico och ris till middag, ute på altanen.
Kanske nån efterrätt :)

På vägen hem slank jag in på Sisters där det var rea!
Har gått och dragit i ett par jeans sen i vintras och nu slog jag till.
Har redan ett par i samma modell, fast en ljusare tvätt, och jag älskar dom!
Man får en gryyyymt snygg rumpa i dom, om jag får säga det själv :)
Detta är mina absolut favvo jeans från Replay och modellen
Jennpez, såå snygga!


Ett par fjäderörhängen fick också hänga med hem :)

Nu är maten färdig, måste duka.

Tjing tjing så länge



Kram


 

1 kommentar: