fredag 27 juli 2012

Sommarbris och skön musik


Att få sitta i köket med fönstret öppet, känna vinden komma in
och smeka min kind, höra fåglarna kvittra, känna solstrålarna värma mina ben
och lyssna på underbar skön musik är som att
vara i ett sommar paradis.
Jag trivs med sommar.

Min vy just nu...bortse från rucklet ute på tomten och att det inte
har blivit målat runt fönstret...!





Igår kväll tog vi med våra tjejer(grabbarna var hos kompisar)
på en cykeltur och trampade ner till en närliggande sjö för ett kvällsdopp.

En underbar sommarkväll.


 Sambon och våra tjejer. Jag var handdukshållare :)



 Maja hoppade i från bryggan...hon är vår lilla fisk,
kan ligga i vattnet hur länge som helst och simmar jätte bra!
Snart får hon väl simhud mellan fingrar och tår ;)


Idag är det lite mer moln på himlen, får se vad vi hittar på.
Skulle verkligen behöva storstäda huset...men det är ju såå trist!!!

Ha en fin dag alla.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar