måndag 6 augusti 2012

Måndag och mer bilder


Jaha då är det måndag igen och sista semesterveckan
för min del. Har inte haft en susning om vilka veckodagar
det varit på semestern fram tills nu...fast det har varit rätt skönt.
Men nu känner jag att man kanske borde ta tag i en del saker här hemma,
typ måla färdigt kökstaket, kanske beställa tapeter...jaa få lite vardag
igen...japp så får det allt bli :)

Men först lite bilder från semestern som jag lovade...


Vi åkte över låååånga broar, jag gillar verkligen inte broar!
Blundar varje gång jag åker över.


 Mäktiga är de iaf.


Bilen var fullpackad och barnen kollade på film.
Väldigt smidigt att kolla på film när man åker långt måste jag säga.



 Barnen fick minihamburgare, med betoning på mini :)



 Fanny samlade stenar istället för att bada...måååånga stenar blev det.



 Maja och sambon gick iaf i. Ser ni den lååååånga bron!



Bus på filten :)


Nää om man skulle ta tag i sitt liv och kanske börja
röja lite...

Ses senare!




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar