söndag 19 augusti 2012

Minns gårdagen


Vad trevligt vi hade det igår, med god mat och ett
helt gäng med goda kräftor...mmmm.
Lagom varmt var det också, regnet hängde i luften med det kom 
bara några få stänk, vi satt ju under tak hela tiden iof men ändå.

Välkommen till oss på kräftskiva :)

 En svalkande drink att starta kvällen med är inte fel!







 Snygga hattar vi har va...ha ha ha.



 Åh såå gott det är med skaldjur...njöt varje sekund.




Focaccia som jag bakade(för första gången) blev riktigt god,
om jag får säga det själv :)

 Syns det att jag gillar kräftor?! Ha ha ha


 Ja jag vet inte vad jag ska säga om den här bilden...
som vanligt så fjantar jag mig framför kameran...kanske för att jag inte känner
mig bekväm där, står hellre bakom.
 Jag kan flyga, jag är inte rädd.


Jag och mina nya glajjer. Snygg frizz man fick efter den höga hatten...NOT


Sen kom Ulla-Bella-min-sekreterare på besök!






Idag såg det ut så här när jag klev upp ur sängen...


 Vem har slängt min klänning och bh på golvet??!! Inte kan det väl ha varit jag...va?!


 Pyntet låg i en prydlig hög iaf, små paljett kräftor...så fina.


Älskar mina ljusstakar...och duken...åhhh vad jag gillar den färgen,
får nog bli lite lila toner här hemma nu när hösten snart är här :)

Inte så pjåkigt va...städade faktiskt undan igår kväll,
så skönt att komma upp på morgonen och inte behöva ta tag i disk
och undanplock, utan bara sätta sig och äta frukost.

Nu blir det lite soft musik och goda nötter(som jag glömde ta fram igår)...
Synd för våra gäster...bra för mig ;)
Mumsigt värre!


Önskar er en trevlig dag!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar