lördag 11 augusti 2012

Vilken dag


Åh jag är helt slut just nu...sitter i soffan och pustar ut!
Dagen har varit helt underbar...de sista gästerna gick för en stund
sedan och nu sitter vi i soffan och lyssnar på diskmaskinen...:/
Tror att sambon är nöjd med sin födelsedag minsann.
Fint väder, bra presenter, glada barn, glad sambo!, grillning, trevliga gäster,
rent hus, gott vin och en vecka kvar på semestern!

Här kommer lite bilder från dagen...


 Två fotbollstjejer, Maja är lagom road att vara med på kort...



 Måste du hela tiden ta kort på oss mamma...!!



 Supporterklubben har kommit :) Lagom intresserade...;)



 Sambons älsklingstårta, moccatårta.



 Så här glad är man när man fyller 37 år! Bortse från hinken i bakgrunden!!


 Majas kompis sover över hos oss i natt, riktiga bus ungar :)
De har såå himla roligt ihop!


 Himlen var otroligt vacker ikväll.




En dagens på fotbollsplanen, inga träningskläder här inte, ha ha ha,
klart mamma kör med stil ;)
Byxor Maison Scotch, blus Hunky Dory, kavaj/jacka Hunky Dory,
träskor (gamla) Hasbeens...de enda skor jag kan gå i just nu,
med tanke på min onda fot...

Imorgon ska vi åka till Vilmers fotbollsläger och kolla på när han spelar match,
kanske det t.o.m blir badväder så barnen kan få bada lite,
själv är jag handdukshållare :)

Nu kallar min sköna säng på mig...kom kom kom
ja jag kommer, ja jag kommer, ja jag kommer...

God natt!




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar