söndag 24 juni 2012

Gårdagen och ett paket


Igår när vi kom hem från Öland så kände jag att det 
får vara nog med detta frossande som jag haft
i typ tusen år...näää men ett bra tag iaf. Massa fika, godis och vin
sätter sina spår kan jag säga...varför ska det sätta sig där man inte vill
att det ska sätta sig?
Och i mitt fall sätter det sig på brösten och magen...nepp
det kan jag gärna slippa, stora skumpande bröst och sladdrig
mage...nej tack!!
Så nu tänkte jag att jag skulle damma av mina dojjor och ge mig ut
på lååååångpromenader, med början igår :)
Vädret var väl sådär, när jag hade kommit halvvägs så öppnade
sig himlen och det formligen rann från huvud till fötterna.

Var tvungen att ta en bild på vår underbara natur på
vägen ner från berget i regnvädret...såå vackert och trollskt med dimma.



Mina snyggelisnyggskor i geggan...ska strax snöra på dom igen.



På vägen hem från jobbet, jaa jag jobbade idag, så svängde jag förbi
affären och hämtade ut ett paket som jag beställde innan Öland.
Åhh vilka fina saker jag fick, som dessutom var på rea :)

 Finfina skålar i en underbart ljus turkos färg med silverkant,
blir perfekta till sommarens (om den kommer) alla kalla såser och
goa sallader!



Ett efterlängtat nitskärp...kommer sova med det tror jag...
hoppas inte sambon märker något ;)

Dessa fina saker och massa andra fina grejer hittar du här.


Nu ska jag snöra på mig skorna och ge mig ut på en pw i 
regnet. Ha det gott så länge!



Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar