torsdag 7 juni 2012

Smått stressad


Hej på er..hur har er dag varit?!
Det var riktigt trögt att gå upp i morse, ville bara ligga kvar.
Men det är tur att man har världens bästa jobbar kompisar så att
tröttheten går över fort :)
Idag har jag och tre andra på jobbet agerat fotomodeller, och vilka modeller 
sen uj uj uj, ni skulle bara veta...ha ha ha.
Jag och Maria skrattade gott när vi pratade om hur vi egentligen skulle
ha posat...med plutande munnar a´la fjortis och i olika ställningar...ja
herregud vilka kort det egentligen borde blivit!! 
Men istället blev det sådana där tråkiga kort medan vi jobbade, å 
så kan du titta in i kameran och le lite, sa kamera mannen...
Nääee våra posebilder hade garanterat blivit en succé :)


Nu är det stressigt vill jag lova...här ska det sista fixas innan studenten
imorgon. Städa hela huset, fast det gör jag imorgon när barnen är i skolan,
det ska handlas, hår ska färgas och klippas, porslin ska fixas, allt piffande,
blommor ska handlas, barnens kläder ska tas fram (vilka beroende på vädret),
vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig...gaaaahhh

Funderar på denna klänning som hänger i garderoben.

Klänning från Free people.

Den är lite mörkare i verkligheten. Men jag har inga snygga skor att
ha till...har INGA snygga skor...gaaaahh

Lyssnar på bra musik medan jag funderar


Rasmus Seebachs nya skiva kom ut för några veckor sedan.
Den är precis lika bra som hans förra! 
Älskar danska...lyssna och jag lovar att ni kommer att gilla honom!
Snygg är han också :)

Nu måste jag kila 
Hej hej så länge



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar