onsdag 13 juni 2012

Student present


God kväll alla fina. 
Sitter och jäser...guuud så mätt jag är. Vi tog en sväng till
restaurangen här i närheten och åt en sen middag, så gott!
Men nu sitter jag här och är helt proppis, tur att man har en klänning
på sig, i den vidare modellen...

Innan vi åt så var vi ute på flygplatsen för att se när min stora
tjej, Jennifer skulle få flyga med i ett tvåmansplan, heter det så?!
Själv skulle jag aldrig sätta mig i detta minimala plan...
är som sagt oerhört höjdrädd!!!
Men hur som helst, denna flygtur fick Jennifer i student present av oss.
Hon blev jätte glad när hon fick presenten, när hon såg planet
frågade hon om jag ville att hon skulle dö!!!
Men hon satte sig i planet och hängde med, modiga Jennifer.


Här kollas planet innan färd.



 Ja inte är det stort iaf...huuua jag skulle alllldrig sätta mig i detta plan!!!!



Snart dags för avfärd, checklistan ska bara gås igenom först.



Nu åker de ut mot startbanan.



 Nu lyfter de snart...



 Och där flyger de iväg.



Åhh det pirrar i min mage...



Nu är de högt uppe bland molnen.
Bilden är tagen från bilen.


Nu blir det fotboll!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar