söndag 10 juni 2012

Lexington och Marabou


Kom hem från en tripp till Göteborg för ett tag sedan.
Älskar Göteborg, det är en underbar stad, fast det kunde dock ha
varit bättre väder! Fördelen med det kassa vädret var att det var väldigt
glest med folk, behövde inte trängas, man kunde strosa omkring i lugn och ro :)
Gick i några av mina favvo butiker men hittade inget att handla,
denna gång...Sambon handlade desto mer, som vanligt, han gillar att handla
kläder och skor. 

Jag handlade ett klädesplagg som jag länge gått och dragit i, och som jag 
tycker att jag behöver, när jag går här hemma och skrotar.
Ska man skrota så ska man göra det med stil!


Det fick bli en hoddie i en snygg beige färg i mjukaste mjukaste
bomull från Lexington


När vi kom hem så gjorde vi varsin kopp varm choklad med vispad
grädde och smörgåsar...mums fillibabba vad gott det var!
Nu ska jag bänka mig i soffan tillsammans med de andra i familjen
och kolla på fotboll...Spanien-Italien...spännande!
Till detta måste man ha något gott att mumsa på,
den godaste chokladen ever...


Marabous Frukt och Mandel står all annan choklad på fingrarna!
Och det bästa av allt, ingen annan i familjen gillar denna, så jag 
får HELA för mig själv :)


Trevlig kväll alla ni



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar