tisdag 26 juni 2012

Sol sol sol


Idag kom solen! Underbart :) Synd att man varit 
inne på jobbet hela dagen bara...
Tänk vad man är väderberoende, iaf jag, livet blir så mycket
lättare och roligare när det är fint väder. 
Har kollat in lite resor idag...men det är inte billigt precis.
Känner att jag gärna skulle vilja komma bort till en ordentlig värme
och få uppleva en annan kultur. Älskar att få se och uppleva andra länder.
Och maten...mmm...kul att få pröva något annat än vår egen mat!
Näää nu när jag sitter här så kommer regnet igen...bläää.

Nästa gång jag kommer iväg på en resa så ska jag iaf
köpa mig en god parfym, och jag vet precis vilken jag vill ha,
har nämligen snosat och suktat efter den sen vi var i Dubai sist.


Nämligen Prada Candy...doftar så där lagom...den får det bli!

Skulle vara roligt att bara ta med tvillingarna, de andra har fått
åka med så många gånger. Och det vore kul med en tjejresa :)
Får tänka på saken...


Nu ska barn hoppa in i duschen, mysa framför tvn och sen 
läggas. Hej så länge.


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar