onsdag 27 juni 2012

Sömnlös och mobillös


God kväll, för er hoppas jag iaf.

Själv sitter jag här i soffan och är både sömnlös och mobillös...
Var tidigare ikväll tillsammans med en vän på ett av stans trevligaste
matställe för att äta gott och snacka tjejsnack.
Jätte trevligt, som vanligt. Men när jag hade tagit några kort på den fina
inredningen där inne med min mobil så la jag den bredvid mig i soffan.
När vi sen skulle gå så glömde jag att stoppa ner den i min väska...
den blev alltså kvar där...upptäckte detta när jag skulle lägga mig...
typ TVÅ timmar senare, gaaaaaaaaaaaaaaaaaahh.
Ringde ner till stället men det var bara svararen på. Fick spärra
mobilen...men guuud jag har ju ALLT på mobilen, ALLT.
Har ont i magen och kan inte sova...tänker bara på vad nån gjort med den,
typ ringt och smsat till typ heeeela världen innan den spärrades...
åhh viken fin räkning jag kommer att få sen! Klantskalle nr 1, det är jag det!


Så nu kommer jag väl sitta här hela natten och vänta på att det ska bli 
morgon så jag kan polisanmäla och att klockan ska bli 11 (de öppnar då)
så jag kan ringa och kolla om de hittat mobilen i soffan...
hoppas hoppas hoppas hoppas den ligger där och väntar på mig.



Kram


2 kommentarer:

  1. åh ...nej...hur har det gått?

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. Jag fick tillbaka mobilen :)
    Den var kvar på restaurangen!
    Vilken lycka.

    Kram Malin

    SvaraRadera