söndag 24 juni 2012

Midsommar i bilder


Hej på er...det var ett tag sedan nu.
Hade ingen dator med mig till Öland och haft fullt upp sen jag 
kom hem. Men nu sitter jag här och har precis kollat igenom
alla bilder jag tog, tänk att jag alltid tar för lite bilder!
Vi hade väldigt trevliga dagar på Öland tillsammans med fina vänner
och deras barn. I år var alla mina barn med (utom den största,
hon sommarjobbar i Stockholm...sååå glad för hennes skull!).
Här kommer iaf några bilder från fina fina Öland...

 Strandbilder...detta året var inte vädergudarna med på 
midsommarafton, men barnen badade ändå, tokstollarna :)



 Midsommarmat...jag älskar sill, färskpotatis och jordgubbar...
nubbe hoppar jag gärna över, även om det inte ser så ut...



 Lekar...det hör till. Vi körde femkamp...vilket var mycket uppskattat
hos barnen, så de fortsatte efter vi var färdiga...:)



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar