lördag 7 april 2012

Att ha det bra


Har precis ätit en underbart god middag som sambon lagat.
Men varför ska man äta så att man formligen rullar fram, lättar på
byxorna för annars känns det som om man ska sprängas...
Varför ska man äta så mycket?
Jo, det ska jag tala om...det är ju så ofantligt gott med mat när
man är hungrig.
Och nu ska man gå på det söta också...fråga mig inte varför!
Man får knappt igen byxorna men ändå vill man ha lite sött, eller hur?!

Det är tur att det bara är påsk en gång om året.
Vi har iofs bojkottat påskmaten i år...men vi har ändå ätit gott.

Här står han, kocken, och lagar mat.


Ett riktigt gott vin ska man avnjuta till maten också! Fina tulpaner som vi fick av vännerna igår.



Nu blir det soffhäng med familjen. Får se om jag kan ta mig 
upp för trappan, my god vad jag är mätt... :)

Ha en underbart trevlig lördagskväll!


Ses senare



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar