onsdag 25 april 2012

Fullt upp


Hej alla...har inte varit inne på några dagar...inte hunnit tyvärr.
Har fullt upp just nu, allt händer denna veckan...pust

På fredag ska ju mina jobbarkompisar komma hit på fest och massor av
roliga lekar...de vet inte vad som väntar...hi hi hi
Håller på att strukturera upp allt, brännbollen får vi nog hoppa över, det har
ju regnat en hel del och vi vill inte att det övergår till gyttje brännboll!
Bildbevis kommer i helgen på lekarna!
Har åtagit mig att handla det mesta och det blir en hel del...


I förrgår och igår tog jag en PW och gjorde en hel del utfall...oh my god
vilken träningsvärk jag har idag...jag dööör!
Mina ben och rumpa värker otroligt, men då har jag ju använt musklerna eller?!
Gör så ont att sätta mig...
Sambon skrattar gott när jag ska resa på mig och gå, rätt stel, ser ut som om 
jag skitit på mig. Att gå upp för trappan ska vi inte tala om hur ont det gör.
Tycker lite synd om mig själv faktiskt.


Här är jag på väg.


Massor av vitsippor såg jag, jätte vackert!


Idag var det dags för "Proppen", alla barn som vill får vara med och springa
"lilla" eller "stora" rundan på berget. Detta har mina barn gjort i flera år,
och de tycker att det är jätte roligt!
Man får en nummerlapp och de tar tiden på en, som sedan visas i tidningen
dagen efter. Det kostar 10 kronor att vara med.
7 onsdagar i rad på våren är "Proppen". Är man med minst 5 av 7 gånger så
får man en medalj och tårta på avslutningen.
Barnen tycker det är jätte roligt och det är ingen tävlan, bara kul att få
springa, och få medalj såklart!

Här står de redo att springa iväg, i regnet. Klara färdiga gå!


Här har tjejerna precis kommit i mål, de var jätte duktiga!! De sprang "lilla" banan.



Ses imorgon



Kram



 

3 kommentarer:

  1. Hejsan hej!

    Vilken fin blogg du har :-)
    Och vilken härlig familj...har ni fem barn?
    Härligt!!!
    Kika gärna in hos mig om du får tid och lust,vi är en fembarnsfamilj med alldeles för många projekt igång mest hela tiden
    :-)


    Ha en fin dag
    Kram//Anja

    SvaraRadera
  2. Hej Anja!
    Tack :)
    Jag har fyra barn och min sambo har två...så vi är en stoooor
    familj, iaf varannan vecka. Fast min största kommer och går som hon vill.
    Det ska jag göra!

    Tack detsamma
    Kram Malin

    SvaraRadera