tisdag 3 april 2012

Egentid


Ligger och lyssnar på soft musik och bara är...
Hur underbart är inte det?!
Är helt ensam hemma...tänk vad det är skönt ibland.
Inte för att jag inte gillar att vara med min härliga familj, för det älskar jag verkligen,
men ibland behöver man vara för sig själv, och det är jag just nu!

Sambon kom på en kanon idé, enligt honom själv.
Att först skulle han träna, sen skulle vi gå på spa, sen gå ut och äta
och samtidigt kolla på Italiensk fotboll.

Lät ganska bra tills han tyckte att vi skulle hoppa över spat...

Så nu ligger jag hemma istället och väntar på att han ska ringa
så vi kan mötas upp för att äta och sen kolla fotboll.



Tidigare idag kom chefen förbi med ett påskägg fullt av gott godis!
Vad glad man blir när man får lite uppskattning :)



Ja jag vet, varför har nån märkt upp musen med en klisterlapp
där det står just MUS?! Någon kanske inte vet att det heter
just mus, jag vet inte...
Typiskt mig så glömde jag påskägget på jobbet...
Får se om det finns kvar tills imorgon, helst med godis i.


Funderar på om man skulle snöra på de där grymt sköna skorna 
som jag provade igår. Känner mig något stel idag...

Visst är det en härlig färg, syns gör de iallafall.

Nepp, jag har bestämt mig, jag stannar i soffan, japp så 
får det allt bli! Ska ta till vara på min egentid.



Trevlig tisdag önskar jag er



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar