söndag 15 april 2012

Ont i kroppen


Pust och stön...nu orkar jag inte mera! Ont i händerna...
ja hela kroppen för den delen. Men det blev en hel del gjort idag
det är skönt! Har fått bort nästan all fiberduk under gruset, ni kan aldrig
gissa vad jag hittade under den på ett ställe...

Heltäckningsmatta!!!

Men snälla nån, vem gräver ner bitar av en heltäckningsmatta under 
gruset?? Jo, de förra ägarna! Sinnessjukt.

Häcken klipptes, allt ris (nästan) är borta, jag har roat mig 
med att plocka upp typ 100.000 plommorkärnor ur gruset och
nedanför trädet. Sen åkte vi till tippen med allt, utom fiberduken, tar den
när allt är upprivet.

Åkte även och köpte färg till altanen, men nu orkar vi inte mer för idag!
Sitter här i soffan och är helt färdiga...

Nu mulnar det på också.
Känner för att frossa i godsaker och kolla en mysig film ikväll,
så får det allt bli.


Kanske skulle gå och hyra denna film så man får garva lite :)
Har sett den men kan se den igen.

Ses senare



Kram



1 kommentar:

  1. Heltäckningsmatta...jag det var ju annorlunda. Minst sagt! Kram Malin

    SvaraRadera