fredag 20 april 2012

Välkommen sköna fredag


Regn och rusk ute men vad gör väl det när det är fredag!
Hade en väldigt rolig dag på jobbet idag...berättade för mina kollegor
vilka lag jag hade delat in dom i...oj oj oj vad det blev fart på dom må ni tro.
Alla är huuur taggade som helst till festen nästa fredag :)
Fick till det med lagen, alla var nöjda, fyra lag med fyra vinnarskallar 
till lagledare...hi hi hi
De började diskutera lagnamn och lagfärg, jätte roligt tycker jag.
Vi blir många...28 st...hoppas verkligen det blir fint väder så vi kan vara ute,
det underlättar en hel del.

Bild från nätet.



Hur har eran dag varit?


För en stund sedan började jag med maten men insåg att jag inte hade
allt hemma som behövdes, så det blir till att ta med min familj
på restaurang :)
Sambons barn sover hos farmor och farfar i natt, då har vi mina
tre barn hemma, det händer inte allt för ofta kan jag säga.
Inte för att jag inte vill ha alla hemma, det vill jag, men det är mysigt att
få tillbringa tid med några av barnen ibland, alla behöver ju få uppmärksamhet 
och få vara med oss själva. Sambons barn bor ju hos oss på heltid och mina
barn har vi hos oss varannan vecka. 

Så nu blir det till att svida om och ta en promenad till den lilla
restaurangen och äta god mat tillsammans med mina älsklingar.

 


Önskar er en fin fredag
Ses senare



 Kram



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar