lördag 7 april 2012

Bling och fynd


Medan sambon tränade och barnen gick på bio 
för att se Lorax...


...tog jag en sväng på stan. Mycket folk överallt så jag gjorde
stan snabbt och effektivt.

Hittade en vit krispig sommar blus som jag kommer att ha mycket
användning för, man kan aldrig ha för många vita blusar :)
Hittade även armband på samma ställe i härliga färger
som jag spanade in hos den här fina tjejen tidigare.

Köpta på Lindex, de har faktiskt en hel del snyggt.
Detta blir snyggt till vardags!



Annars tycker jag om glitter...både på kläder, skor, smink och accessoarer...
Tänkte därför visa några saker som jag gillar att använda.

Parfym använder jag iofs varje dag med det finns glitter i flaskan, det gillar jag, men  jag gillar ju såklart doften framför allt! Jag använder gärna en lös ögonskugga som är väldigt glittrig i en fin rosa färg, såå snyggt när man fått lite färg på sommaren. Mitt fina armband med rosa stenar piffar också upp vilken outfit som helst.




Är det någon som ska på fest ikväll eller kanske ska ni ha fest
hemma?


Här blir det god mat tillsammans med halva familjen,
resten kommer imorgon :)



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar