lördag 14 april 2012

Sol


Härliga lördag du är välkommen!
Äntligen har solen kommit, det är ganska varmt ute också.
Har varit på jobbet några timmar på morgonen, redan då var det skönt ute...

Solen värmde på mig i morse på väg till jobbet!



 På vägen hem tog jag en sväng på stan, så mycket folk på hela torget
och på alla uteserveringar, såg så mysigt ut, dock är det fortfarande kallt
i vinden så man får nog behålla jackan på iaf.

Gick in och köpte två doftljus i en affär som ska upphöra, tråkigt när
det inte funkar i denna stad! Jag gillar små mysiga butiker med en härlig
blandning av kläder och saker, blir mer personligt då! Fick ljusen för halva priset.
Jag älskar doftljus...har flera i skåpet hemma :)


Får se om de doftar lika gott när de är tända:)


 Sen tog jag en snabb titt i väskaffären, de har nämligen fått in sånt som 
jag gillar och har saknat i vår stad!



Snyggelisnygga nitväskor och mobilväskor.



Mitt favvo märke, Campomaggi. Såå snygg brun väska i mitten...habegäret är STORT.



Denna är inte heller fel, den rödbruna till höger. Den stora bruna bakom den lilla var också hur fin som helst.


Nä nu ska jag dra på mig lite oömma kläder och gå ut i trädgården och 
hjälpa sambon som håller på att fixa och trixa. Finns en hel del att göra om jag säger så.



Ha en fin dag och njut i vårvärmen




Kram



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar