torsdag 19 april 2012

Lekar


Sent inlägg idag. Tittar in en snabbis innan lag hoppar i säng.

Har planerat inför vår avdelningsfest nästa fredag...kommer bli hur kul
som helst. Har fixat fyra lag, kanonlag om ni frågar mig! 
Har letat efter roliga lekar på nätet och hittade en hel del nya lekar...
...som kommer gå hem bland mina underbara jobbar kompisar.
Ha ha ha de kommer dö när de får veta vad vi ska göra. Såå himla roligt att ordna
sånt här tycker jag, särskilt när de är så nyfikna och hela tiden 
kommer och frågar vad vi ska göra...och jag säger ingenting...

 Har kollat vädret för nästa helg och det har varit väldigt osäkert,
men nu ser det lovande ut...får hålla tummarna att det stämmer.





Skönt med torsdag för då är det snart fredag och då kommer mina
barn hem :) Jennifer, den stora kom hem idag. Hon ska åka till Stockholm 
imorgon för sin praktik i 5 veckor, hon går Hotell och Restaurang, och ska 
vara på en restaurang som heter "Den gyllene freden". 
Får nog bli en tripp dit nån gång under dessa 5 veckor!

Nä nu är det dags för mig att krypa ner i sängen

Ses imorgon




Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar