söndag 22 april 2012

Klädinköp


Här sitter vi i pyjamas jag och Fanny, och lyssnar på lite skön
söndagsmusik. Soft släpande musik, inga partytoner, bara hissmusik,
eller mattaffärsmusik som min jobbarkompis kallar det.
Hon pysslar med sin Top Models bok och jag tittar runt på alla fina bloggar
som finns och tänker på gårdagen...


Detta var vad som fick följa med mig hem igår,
flaggshorts och ett armband som man virar fyra varv runt handleden.
Japp då fattas bara värmen då så jag kan få använda shortsen,
kanske kommer till på fredag :)

Sambon handlade lite också, han brukar faktiskt shoppa mer än mig.
Nya snygga badshorts, kallingar, jeans och en skjorta.
Dessa kläder köpte han i nån annan butik, kommer inte ihåg namnet.
Greta&Anna säljer än så länge bara kläder till oss tjejer.



Han köpte även ett armband till sig men blev inte helt nöjd,
men som ni ser så passade det perfekt på mig, så det kommer jag att
låna :) Han har en förkärlek för armband och halsband min sambo.




Denna klocka från Toy-watch som man kunde köpa i butiken


vill jag såå gärna ha, kanon snygg. 



Ha en soft söndag, det ska jag ha :)




Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar