söndag 29 april 2012

Helgens fester


Denna veckan har varit hysterisk...därför har jag inte hunnit
med något inlägg här på bloggen.

I fredags hade jag fullt hus, jobbet var här på grill- och lekfest.
Det såg mörkt ut ett tag, himlen var svart och regnet öste ner...men det
sprack upp och lagom till gästerna kom så var vädret ok, så vi kunde
både leka ute och grilla!
Annars vet jag inte hur vi hade löst det! 
Beställt 28 pizzor på pizzerian...hade inte varit såå kul.

Festen var väldigt lyckad och alla hade roligt...kanske några mer än andra ;)
Själv kunde jag inte riktigt slappna av, gick och plockade och servade
hela kvällen samtidigt som jag var lekledare. 

Fin blomma, vin och godis fick jag.


Klassiska doppa pennan i flaskan...dock ej utan missöden.


Spotta råtta var uppskattat, många skratt. Spotta så långt du kan.



 Här ligger den stackars råttan i gruset och kvider...





 Att vispa maräng på tid var väldigt jobbit för underarmarna!
 Jag var domare så jag slapp :)








Senare under kvällen kom vattenpipan fram.


Vi hade fler lekar men glömde ta fram kameran...


Igår kväll var det dags för nästa fest, nämligen 40-års fest
hos en fin vän. 
Det bjöds på god mat, vin, en väldigt rolig lek :) och bad i 
vedeldad badtunna (jag hoppade detta).
Väldigt trevligt, som vanligt hos detta fina par! 


Nä nu är det väl dags att rycka upp sig och ta vara på 
söndagen!!




Ses senare



Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar