måndag 2 april 2012

Helt mör


God kväll alla underbara girls!
Har precis kommit ut från en varm dusch efter att varit ute på en låång
PW...nu är jag helt mör i hela kroppen. Men det var riktigt skönt att komma ut
på en promenad.

 Invigde mina nya skor som jag köpte i fredags...grymt sköna!
Bild kommer imorgon, inget bra ljus just nu.
Känner mig väldigt taggad att börja röra på mig igen, är en periodare.

Skönt med en kort vecka förresten...
Många röda dagar framöver...ska passa på att greja med huset.
Nu i påskhelgen ska vi fixa ett nytt tak på glasverandan, läcker nämligen in där!

Men vi ska nog hinna med att fira lite påsk också...måste köpa
marsipan kycklingar, älskar marsipan, barnen med :)




Bilder från Pinterest.



Kom ihåg att ha godis hemma till alla påskkärringar som 
kommer på skärtorsdagen!



Ses imorgon



Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar