tisdag 10 april 2012

Överlevnadskit


God kväll kära vänner. Hoppas ni mår bättre än jag. 
Maja var mycket bättre idag så hon fick gå till skolan :) skönt när
barnen blir friska fort. Jag gick till jobbet men vilket snörvel, tur att jag 
glömde näsdukar, halstabletter och nässpray hemma...not!
Fick snyta mig i papper som kändes som sandpapper...och detta fick upprepas
ca var 15 minut. Gaahh...gissa om min näsa är röd? No shit!

Fick tips av en kollega att köpa ett super-duper-braigt-nässpray som
hjälper både mot nästäppa och rinnsnuva. Så efter jobbet bar det av till affären
och apoteket...nu skulle det handlas ett överlevnadskit!!

Sagt och gjort jag gjorde som hon sa...
oh myyyyy god hon hade helt rätt!
Vilken grej, tog ett sprut i vardera näsborre...simsalabim...hela näsan
och halva hjärnan har rensats. Den är inte täppt och inte rinner den heller.

Otrivin comp is the shit! 
Obs! För vuxna (över 18 år).

Har byltat på mig min stora stickade poncho och raggisar, krypit upp i soffan
tillsammans med en kopp te, halstabletter, näsdukar och nässpray (inte för
att jag tror att jag behöver det den närmsta tiden) och en bok jag började
läsa igår, Jag är Zlatan Ibrahimovic, verkar kanon bra!



Överlevnadskit :)


Ha en fin kväll



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar