söndag 29 april 2012

Sommarvärme


Härliga härliga värme...iaf om man ligger på vår altan!
Skulle egentligen varit på Tuvas dansuppvisning nu men biljetterna var slutsålda...
Sambon och Vilmer fick överta biljetter från en snäll mamma vars lilla dotter
vägrade gå in...

Så nu sitter jag här i solen och njuter av värmen på en säng full av kuddar :)
Har solen i ryggen just nu och det värmer otroligt gott för både 
kropp och själ!


Här är min bloggplats just nu. 




Min vy för en stund sedan, var tvungen att ta av mig byxorna jag har på bilden
och ta på min bikinin istället! Det blev fööör varmt med kläder på.


Ni ser temperaturen på dryga 24C va?! Vindstilla också eftersom jag sitter
på inglasade altanen. Har dock öppnat ena fönstret så jag får sol och luft :)


Får passa på så länge vädret tillåter.


Önskar er alla en underbart härlig söndag



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar